۳۰روز تاخیر و بی بی چک منفی از چی میتونه باشه؟

۵ پاسخ

از تنبلی تخمدان. من چند هفته پیش بهت گفتم آزمایش بده اگه باردار نبودی آمپول پروژسترون بزن . یک هفته بعد پریود میشی . دوباره اقدام میکنی . خودت داری فرصت هاتو میسوزونی دختر گل

اسم کانالش چیه

کیست تخمدان نداری ؟

تنبلی

یکباره؟یا همیشه عقب میزنی

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری