آملی ها برای ازمایش انتی کجارفتی؟

۴ پاسخ

من رفتم پیش مصباح ساری
اما انومالی باطبی امل
بنظرم سونوهای مهمو باید پریناتولوژیست بگیره

من دارم برای سونو انتی و آزمایش خونش میرم بابل فردا نوبت دارم

ازمایشگاه هراز افتاب ۱۵/۱

من پارس. هر جا بری میفرستن تهران. احتمال زیاد آزمایشگاه ژنتیک نیلو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩷🎉 مامان نی نی🩷🎉 هفته بیست‌وچهارم بارداری