فرنیو چجور درست کنم؟

۲ پاسخ

من یه قاشق مرباخوری آرد برنج میریزم تو قابلمه کوچولو یه استکان آب میریزم روشون خوب که پخت یکم کره یکم نبات قاطی میکنم میدم. اندازه یه نخود. خیلی کم

آرد برنج کمی توی فنجان آب میریزم کمی سفت شد میزارم یخچال سرد بشه بعد کمی شیر پاستوریزه قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی