۱۱ پاسخ

بستنی و‌نوشابع🥲

مونده جفتت خلفی یا قدامی بشه خلفی بشه از هفته ۱۷ تکون میخوره قدامی ۲۴ هفته ب بعد اونم ریز ریز

منم زیاد حس نمیکنم

من انبه خوردم درازکشیدم۱۰دیقه اماحرکتی حس نکردم درصورتی ک تاچندروزپیش سریعاتکون میخوردباچیزای شیرین،نگرانم براش

آب انبه خیلی خوبه

دلستر ونوشابه وبستنی

شیرینی شکلات بستنی کلا خوراکیهای شیرین باعث حرکت جنین میشه

بستنی
غذا
نوشابه
بخوری
ب پهلو چپ دراز بکش تکون میخوره البته من از هفته۲۱حرکت هاشو متوجه شدم

بچه من هلو دوس داره 🤣 برا همین همیشه یا هلو میخورم یا رانی هلو

دوغ و چیزای شیرین و یک ساعت به پهلو چپ دراز بکشی البته مال تو زوده از 28 هفته مهمه حرکتش

نوشابه
بستنی
شیرینی

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد