عزیزم به تشکیل لقاح نیست
یعنی الان که باید ۱۸هفته باشه رشدش کم بوده ۱۷هفته میزنه سونو برحسب رشد
به تغدیه خودت برس اصلا استرس و ناراحتی نباید داشته باشی
عزیزم تو چه آزمایشی یا سونو اینو بهت گفتن باید متوجه بشی منظور از رشد چی بود
فقط وزن یا اندام ها
و اینکه اگر وزن تنها نگرانی نداره
رژیم غذاییو ببر به سمت پروتیین و مغزیجات و حبوبات
اگه عقب از از تاریخ لقاح دیر بوده تو ماههای بالاتر رشد کم
یعنی خوب رشد نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.