اینو خریدم واسه تولد پسرم ولی دیگه تولد نگرفتم واسش

تصویر
۱۳ پاسخ

اون خنده ای که رو لبشه از صدتا تولد با ارزش تره

ای جان دلم چقد خوشحال شده بچم😍🥹♥️تولدش مبارک باشه عزیزم

خوشبحالش،حالشو خریدارم😍

کپه مال پسرمنه دوچرخش

تصویر

تولدش مبارک چند گرفتی عزیزم

ای خدا ذوقشو🥰🥰مبارکش باشه

همیشه یه کیکی حتی اگه شده خودت درست کنی براش بگیر.چون یادشون میمونه .من یادمه بچگیام .فقط یکبار تولد داشتم😞هیچ کیکی تولدی نداشتم

ذوقشو قربوووون😍
مهم اینه که خوشحال شده
تولد شمبارک عزیزم

آخی چه ذوقی کرده فسقل خان
مبارک باشه🥰🥰

تولدش مبارک

مبارکش باشه
الان توی سنی هستن شاید زیاد تولد متوجه نشن
یه کیک دورهمی بگیر عکس بنداز که بمونه فقط

مبارکش باشه بخوشی استفاده کنه

ی کیک کوچولو بخر گلم

سوال های مرتبط