خانما این مثبت یا منفی؟؟؟
۱۳ ازادسازیمه امروز

تصویر
۲۱ پاسخ

منم روز دهم آزادسازیم شما چند وقته اقدامین
انشالله که مثبته

ایشالله که مثبتی 😍😍😍😍

بنظزم مثبته هاله دارع

اره منم اینجوری بود قبل موعد حامله بودم

چند روز تاخیر داری

هاله داره انشالله مثتبته

مثبته ان شاءالله امپول زدین؟

مثبتع🥹❤️

مثبته گلم هنو تا موعدت صبر کن شاید اثر امپول باش مثبت کاذب نشون بده

من روز 13(دیروز) زدم منفی بود
علائم شما چیه؟

یعنی منفیه

خانما بی بی چک من من مثبته یا منفی؟

تصویر

خیلی زود زدی هفته دیگه بزن

هاله داره ولی زیادم معلوم نیس

کاش ۱۴میزدی ایشالله که مثبته دو روز دیگه بازم بزن

هاله داره مثبته

هاله داره

هاله داره🥺

اره عزبرم مثبته ولی زود زدی

مبارکهههه
مثبته
چشمت روشن

هاله داره انگار چند روز دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان رستا ❤️ مامان رستا ❤️ ۷ ماهگی
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
اهدینا اهدینا قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری