گهوارمم زایید من نزاییدم😐😐😐

۱۵ پاسخ

میاد عجله نکن
برو پیاده روی حسابی بعدم دوش بگیر

منم وقتی گهوارم پنج روزش بود زاییدم🤣🤣

برو بیمارستان امپول بزنن

فقط معاینه تحریکی جوابه

طبق ان تی دقیق چندهفته ای

هیچ علائمی نداری؟

اگه تاریخ زایمانت تموم شده حتما برو زایشگاه خدایی نکرده بچت مدفوع نکنه

منم همچنان حاملم
درد ندارم عوضیا بستری نمیکنن اما شکرخدا دیگ ازشنبه بستریم

منم سه شنبه تاریخمه ولی اصلا دردندارم

رفتی معاینه؟چی گفتن بهت؟

چجوریه ک گهواره میزنع تولد؟ مگه خودت نباید واردکنی تاریخ زایمانو😂

شاید نگرفت نمیدونی که

نه به من که زود زاییدم نه به تو🤭

چقدر تحمل داری آخه عزیزم

🤣🤣🤣.

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی