میاد عجله نکن
برو پیاده روی حسابی بعدم دوش بگیر
منم وقتی گهوارم پنج روزش بود زاییدم🤣🤣
برو بیمارستان امپول بزنن
فقط معاینه تحریکی جوابه
طبق ان تی دقیق چندهفته ای
هیچ علائمی نداری؟
اگه تاریخ زایمانت تموم شده حتما برو زایشگاه خدایی نکرده بچت مدفوع نکنه
منم همچنان حاملم
درد ندارم عوضیا بستری نمیکنن اما شکرخدا دیگ ازشنبه بستریم
منم سه شنبه تاریخمه ولی اصلا دردندارم
رفتی معاینه؟چی گفتن بهت؟
چجوریه ک گهواره میزنع تولد؟ مگه خودت نباید واردکنی تاریخ زایمانو😂
شاید نگرفت نمیدونی که
نه به من که زود زاییدم نه به تو🤭
چقدر تحمل داری آخه عزیزم
🤣🤣🤣.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.