۵ پاسخ

به نظرم صبر کنین تا دکتر خودتون براتون یه چیزی تجویز کنه

هیچی تحمل کن قرص خیلی بده تا جا داره هیچی نخور جز دارو هایی ک پزشکت داده

دوغ بخور ازاین کیسه ای ها،یخمک بخور،فاموتیدین۴۰هم ناشتابخور

فاموتیدین مشکلی نداره میتونی مصرف کنی اگه خودت مشکل یا حساسیتی نداری

منم همین جور بودم دکترم قرص فاموتیدین ۴۰ شبی یه دونه برام تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری