مامانا بچم ابریزش بینی و سرفه داره چی بدم بهش؟

۲ پاسخ

واسه ابریزش ستیزین بده واسه سرفه یا پلارژین یا آیورامی بده

شربت کوریزان سرماخوردگییا پدی کاف یا پلارژین

سوال های مرتبط