سونو رو ببینین خوبه بنظرتون یا مشکل داره

تصویر
۵ پاسخ

خیلی کلی گفته شده
نه سایزو حجم تخمدان رو گفته نه سایز اندومتر

همه چیزش خوبه فقط فکر کنم ضخامت آندومتر خیلی نازکه

ضخامت آندومتر کمه

خوبه عزیزم

خوبه👍

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی