۷ پاسخ

همه چی خوبه عااااالی امکان چند قلو زایی هم وجود داره

عزیزم خیلی عالیه فولیکولات بالغن تخمکتم آزاد شده اقدام کن الان ان شاءالله باردار میشی

باید امپول ازاد سازی بزنی

دیروز درد بیش از حد تخمدان هم داشتم

من تو اقدامم رفتم پیش دکترم گفت تخمک ازاد
نشوده بهم آمپول داد

تخمکات خوبن اقدام کن

عزیزم از کجا معلومه که تخمک ازاد کردم

سوال های مرتبط

معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری