منم روز ۱۴ پریودم ۳تا فولیکول توی یه تخمدان داشتم و یه دونه توی اون یکی دقیقا مثل شما
آمپول آزادسازی زدم ۱۲ ساعت بعدش اقدام داشتم و دوقلو شد🫠
عالی ی فولیکول ۲۳ داری اقدامت داشته باش ان شالله ک خیره
دارو چی میخوری
عجب فولیکولایی داری امپول ازاد سازی بزنی حتما باردار میشی شایدم دوقلو س قلو
تنبلی تخمدان ندارم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.