میتونید ببینین سونوم خوبه یا نه؟

تصویر
۵ پاسخ

منم روز ۱۴ پریودم ۳تا فولیکول توی یه تخمدان داشتم و یه دونه توی اون یکی دقیقا مثل شما
آمپول آزادسازی زدم ۱۲ ساعت بعدش اقدام داشتم و دوقلو شد🫠

عالی ی فولیکول ۲۳ داری اقدامت داشته باش ان شالله ک خیره

دارو چی میخوری

عجب فولیکولایی داری امپول ازاد سازی بزنی حتما باردار میشی شایدم دوقلو س قلو

تنبلی تخمدان ندارم؟

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
💜 💜 قصد بارداری
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
♡مامانِ پسری♡ ♡مامانِ پسری♡ قصد بارداری