خانما میشه بگین جواب سونوم خوبه یا نه؟

تصویر
۸ پاسخ

تخمکت آزاد شده انگار
یکمم تنبلی داری
ولی نگران نیاش نماز جعفر طیار بخون واقدام کن انشاالله که میشه

حالا ایراد نداره ببین هیچ کدوم از ماه دکتر که نیستیم به نظرم ببر پیش دکترت اون ببینه چون مال من با اینکه فولیکول ۱۶ و نیم هم حتی داشتم باز گفت تنبلی داری نهایت دارو میده اوکی میشی

باید بری دکتر بهت مکمل تقویت تخمدان بده با قرص ال دی بخوری تا کیست ها دفع بشع

سلام تنبلی و کیست های ریز داری سونوت مثل سونو منه

الان چیکار باید بکنم استرس گرفتم

چرا سایز فولیکول نزده

فکر کنم یکم تنبلی تخمدان داری عزیزم

تنبلی داری
انگار تخمک آزاد کردی
چند سیکل سنو دادی

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
♡مامانِ پسری♡ ♡مامانِ پسری♡ قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری
💜 💜 قصد بارداری