این سونوم خوبه جواب بدید خواهشا

تصویر
۶ پاسخ

👍 عالی

آره عزیزم عالیه همچی
احتمالا ۲ ۳ روز دیگه تخمک گذاری میکنی

خوبه سونوت خداروشکر

اره دیگه فولیکپل غالب داری اقدام داشته باش روزدرمیون

عالی میتونی اقدام کنی

من فقط از فولیکول سر در میارم که 17 سرمز برای بارداری خوبه اما اگه هنوز بیشتر بشه بهتره

سوال های مرتبط

خانومی خانومی قصد بارداری
خدایا معجزه کن خدایا معجزه کن قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری