جواب سونوم روز ۱۲ سیکلم خوبه؟اینا چیه اینهمه نوشته

تصویر
۵ پاسخ

چه مفصل نوشته😅
عزیزم کیست داری آدنومیوز تشخیص داده
فولیکول ۲۰ و ۱۵ داری نوشته مایع خفیف هم دیده شده یعنی موقع تخمک آزادشدنت بوده
یه جایی ام به پولیپ اشاره شده
در کل نشون دکترت بده

فولیکول غالب داری ، کیست هم داری

سلام خانما خوبین من اماردقیق ندارم چند وقتمه تاالان نرفتم سنو بدم ایا هزینه سنو غربالگری وازمایش چنده ازادچقده بادفترچه سلامت چقده

هیچی نفهمیدم فقط میدونم دوتا فولیکول غالب داری و عالیه

به نظرم هیستروسکوپی برید که این کیستا و این موارد رفع بشه.

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
jojo jojo قصد بارداری
مامان معجزه خداجونم مامان معجزه خداجونم ۱ ماهگی
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
♡مامانِ پسری♡ ♡مامانِ پسری♡ قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری