روز ۱۲ سیکلم هست.
چجوریه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

نگفت تخمدان پلی کیستیک هست ؟چون زده pcoD

سمت راستت ی کوچولو تنبلی داری ک باید درمان بشه اقدام داشته باش چون فولیکول غالب داری و هنوز تخمک آزاد نکردی

ضخامتت خوبه بعد دوتا تخمک خوب هم سمت چپت داری

سوال های مرتبط

jojo jojo قصد بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری