سوال منم هست چون ۱۱ بری اگه فولیکل کوچیک باشه بهت سوزن و دارو بده
اگه ۱۳ رفتی سوزن آزاد سازی
ماه پیش من مجبور شدم هم ۱۱ برم هم ۱۳
خدا بگم چیکار کنه دکترع هر دو بار ویزیت و سونو گرفت 🤦🏻♀️ یه انصاف هم نداشت
بنظرم شنبه ۱۳سیکل بهتره چون فرداش ۱۴ سیکلت هم میتونی آمپول بزنی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.