۲ پاسخ

سوال منم هست چون ۱۱ بری اگه فولیکل کوچیک باشه بهت سوزن و دارو بده
اگه ۱۳ رفتی سوزن آزاد سازی
ماه پیش من مجبور شدم هم ۱۱ برم هم ۱۳
خدا بگم چیکار کنه دکترع هر دو بار ویزیت و سونو گرفت 🤦🏻‍♀️ یه انصاف هم نداشت

بنظرم شنبه ۱۳سیکل بهتره چون فرداش ۱۴ سیکلت هم میتونی آمپول بزنی.

سوال های مرتبط