خانما روز ۱۲ سیکلم
آندومتر ۶ و نیم بود
خوبه؟!

۲ پاسخ

من روز ۱۲ سیکلم اندومتر ۱۱.۷mmبود

من همین بودم، دکتر برام استرادیول نوشت عزیزم که بره بالا
البته شما با دکترت مشورت کن که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد
بعدشم که استرادیول نایاب شد، استروژن کانژوگه ۶۲۵ خوردم و به محض بارداری قطعشون کردم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
jojo jojo قصد بارداری