میشه بگید جواب سونوم خوبه یا نه🥺

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم فولیکول من روی ۱۰ و ۱۲ بود دکتر گفت باید بره بالا تر دارو خوردم و سینال اف زدم اومد روی ۲۰
اصلش باید ۱۸ باشه
ضخامت رحم هم باید بالای هفت باشه

اندازه فولیکولات یکم پایینه باید۱۸تا۲۴باشه براب بارداری فک کنم زود رفتی روز ۹سیکل باید میرفتی

خیلی خوبه برای روز ۵ ولی چرا انقد زود؟
من تا ۶ روز خونریزی دارم

اندومتر و فولیکولا کوچیکن
البته فک کنم زودرفتی

چند سیلکلت رفتی؟

چند سیکل رفتی سونو

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
♡مامانِ پسری♡ ♡مامانِ پسری♡ قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری