خانما سونوم خوبه یا نه؟

تصویر
۵ پاسخ

فولیکولای خوبی داری اقدام کن تخمک ازاد شده انگار

عزیزم دارو استفاده کردی فولیکول زیاد داری یانه

عالیع دوقلو میشه مطمعن باش
چ داروهایی خوردی عزیزم؟

ماشالله سونوگرافی ات عالیه

این ماه باردار میشی احتمال ۹۰ درصد دوقلو هم میگیری

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
💜 💜 قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
♡مامانِ پسری♡ ♡مامانِ پسری♡ قصد بارداری