بهداشت بهم‌گفته بیا واکسن ۲۶ سالگی بزن‌شما زدید

۴ پاسخ

واکسن کزاز اگه باشه ..من ده سال پیش زدم ..موقع بارداری هم زدم

لطفاً درخواست بدین

من حامله بودم زدم

به منم گفته هنو نرفتم کزاز دیگه هر ۸ یا ده سال میزنن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی