۶ پاسخ

وااای عالی بود امشب
ساعت۸ رفتم بیرون چشمم ب ماه خورد گفتم وااای چقد خوشگله اخههه
من عااشق ماهم

ماه شب چهارده که میگن همینه دیگه

خیلی خوشگل بود من عکس گرفتم ساعت ۸ اینا بود

تصویر

امروز ۱۴ صفره، انشاالله بقیشم به خوبی رد بشه

من اصلا نگاه نکردم اسمونو

آره خیلی قشنگ و پر نور بود ماه شب ۱۴دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان بهنوش مامان بهنوش ۲ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی