شمام صداها تو آسمون میشنوین

۹ پاسخ

اره رو ساختمون ها دور میرنن

اره منم جاده ساوه ام🤦

نمیدونم چیه
هی میره میاد
صداش میپیچه با اینک خیی بالاس

اره صداشون خیلیه

رو پروفایلت نزده مال کجای بخاطر اون پرسیدم

شهر صنعتی و زدن

اره ینی کی تموم‌میشه چفد راحت دارن جولان میدن 😭

اره
صدای جنگنده ست

اره خدایا بسه دیک

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی