بچه هاتون با صداها ترسیدن؟؟؟؟
خوبیین؟؟

۲۶ پاسخ

شیدا جون کجا رفتی اخه اونم یهویی خیلی نگرانتیم

دختر کجایی چرا نیستی نگرانتیم

کجایی نیستی
نگرانت شدم....

مامانایی که دوست شیدا جکن۵ بودین، هیچ‌کدوم شماره‌ای ازش ندارین؟
حداقل تماس بگیرید و احوالش رو جویا بشید
واقعا نگران خودش و تیامس هستم.

ای وای شیدااا کجا یهویی رفتی آخه چرا نیستی چه اتفاقی افتاد ای کاش ازت خبر داشتم واقعا نگرانم ی جورایی عادت کرده بودم بهت

ای بابا این دختر کجا رفته اخه
شیداااا بیا یه هبری بده از خودت

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون

شیدا جون کجایی چرا نیستی عزیزم❤️🥲

درخواست میدی گلم💕🥹

اتفاقا منم نگران شدم، فکر کردم تاپیک میذاری ولی برای من نمیاد
الان دیدم آخرین پیامت برای ۲۷ روز پیشه
نگرانتون شدم شیدا جان ♥️

كجايي دختر نگرانت شدمممم

اومدم دیدم تنها من نگرانت نشدم ..کجایی اخه دخترر خوبین الحمدلله بیا جواب بده از نگرانی درمون بیار

شیدا جانم نیستی کجایی آخه دخترررررر

کجاااایی دختر ؟؟؟؟

در خواست دوستی دادم

سلام شیدا جان چرا نیستی کجایی پس ؟

عزیزم خوبی کجای نگرانتم

خوبي عزيزم؟

تیامیس چطوره
خوبه؟

اره شیداجون صداها خیلی وحشتناکه پسرم خیلی میترسه و میپره از خواب😔

خیلی صداها وحشتناک ه خدا کمک مون کنه

دخترم نمی‌فهمه. اما وقتی صدا میاد فوری میاد پیش من. وایمیستع

دیشب پسرم خیلی بد ترسید و صدا انقدر وحشتناک بود که یکم ریسه رفت حتی 🥲

صدا وحشتناک میاد

دخترام که مثل بید میلرزن وپسرم هر دم و دقیقه میپره 😭

آستارا هم زدن مگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی