سلام میشه واکسن کزاز نزد تو بارداری

۱۱ پاسخ

منم میدونستم ولی نمیدونم تو چه فازی هستن از دکترم موند بپرسم

عزیزم من ده سال پیش زدم بهداشت گفت دیگه نیازی نیست بزنی

به منم گفتن بزن من یادم رفت از ۷ ماهگی هم خارج شدم .خانه بهداشتم پیگیری نکرد برام
منم نزدم

چرا انقد بعضی خانما مقاومت میکنن در برابر این واکسن کزاز؟
والا بلا واسه خودمون خوبه وگرنه نمی‌گفتن بزنین که
برو بزن نه دردی داره نه اذیتی خیالتم راحت میشه

من این هفته میخوام برم اتفاقا میگن هم برای خودت هم بچه خیلی خوبه

بزنی هم برای خودت هم برای بچه خوبه بهتره دکترا توصیه میکنن بزنی حتما تا هفته قبل بارداری وقت داری هرچی زودتر بهتر

من هفته‌ی پیش زدم
برای سیستم ایمنی جنین هم خوبه
نذار به تاریخ زایمانت نزدیک باشه

حتما برو بزن

بزنی میگن خیلی بهتره

من این هفته میرم بهداشت میزنم

پیدا کردی بزن نیست که بهای بزنی

سوال های مرتبط

مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری