۲ پاسخ

آره خوبه ولی تندتندبهش شیربده که ادراربامدفوع کنه زیادلباس تنش نپوش زردیش بالانره باز

اره اوکیه

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان ماهلین جان💖 مامان ماهلین جان💖 ۱۴ ماهگی