سلام بچها شمام تو بارداری شکم درد خفیف دارین؟

۱۲ پاسخ

طبیعی عزیژم من فقط هی لک بینیم خوب میشه باز میاد

اره منم دارم ولی با خون ریزی و لکه بینی نیست فقط درده

منم دارم عزبزم

توی هفته های شما طبیعیه ولی اگر با خون ریزی یا لکه بینی باشه طبیعی نیست

بعلهه من شديد بوده🥺

بعلهه من شديد بوده🥺

اره منم دارم

ارههه طبیعیه

اره عزیزم اوایل بارداری طبیعیه

اره من

الان تو هفته تو فکر میکنم طبیعی باشه من قشنگ درد پریودی داشتم میگفتن طبیعیه

اره من دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی