۴ پاسخ

روزی یدونه قرص لووتیروکسین ۵۰ میخوردی یا ۱۰۰؟؟

عزیزم نظر دکتر از همه هم تره.
طبق تجربه و نظر دیگران جلو نرو‌.تیروئید برای بارداری خیلی خطرناکه و باید کنترل بشه.

نرماله

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری