سلام دوستان وزن1900برای سی و دو هفته و دو روز خوبه؟

۷ پاسخ

دقیقا برای منم تو هفته ی شما همین وزن بود دکتر گفت خوبه
ولی سونو بهم گفت یکم وزنش کمه

برا من سی سه هفته ۲۴۸۰ بود فک کنم ی کوچولو کم باشخ ولی اصلاااا نگران نباش برا من دو هفته اصلا وزن نگرفت اینقد غصه میخوردم ک بگی چی ، خیلی چیزای مقویم میخوردما ، گفتم میترسم بچم عین جا سوییچی باشه کوچولو موچولو ولی تو این دو هفته اخر هزار ماشاله عالی وزن گرفت کل نه ماه ی ظرف برا وزن گیری این دو هفته اخرت ی طرف

تو ۳۳ هفته چقدر باشه خوبه؟

برا من ۱۸۰۰بود

نی نی من ۱/۸۰بود یک کیلو ۸۰گرم بود

عالییییییی

آره عالیه منم دو کیلو بود رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۳ ماهگی