۶ پاسخ

نشتی فکر کنم همش ترشح آبکی داری اصلا هم قطع نمیشه

مداومه بعضی وقتا قطره قطره

عزیزم یکم سرفه کنی متوجه میشی ترشح میاد یعنی نشتی داری

ولی خداروشکر نبود…من قندبارداری دارم به خاطر همون اب دور جنینم یکم زیاده و اون ترشح اب برای اضافی کیسه ابم بوده و خداروشکر پارگی نیست! هر چند که اینم باز مراقبت داره

عزیزم به دکترت بگو برات سونو می نویسه…من خودم امروز رفتم!مردم و زنده شدم تا بفهمم کیسه ابه یا نه!

بدون بوو رنگ

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری