خانومایی ک نشتی کیسه آب داشتین چیکار کردین ؟؟چجوری ترمیم شد؟

۴ پاسخ

بستری باید شد

باید بری دکتر عزیزم خیلی خطر داره ما نمیتونیم کمکی بهت بکنیم

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

برو دکتر کیسه آب تهه نباید اینطور باشه وگرنه دور از جون مدتی بعد براتون مشکل پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری