خانومایی که نشتی کیسه آب داشتین میشه بگین چجوری بودین؟کمر دردم داشتین؟

۲ پاسخ

نه هیچی حس نکردم فقط ازم آب میومد اونم ن با عطسه و سرفه جوری نشتی میداد ک نفهمیدم بعد رفتم بیمارستان گفتن باید زایمان کنی چون نشتی داری

عین ادرار هی میومد هی نمیومد

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی