خانوما رانندگی کردن تو هفته های من ضرر داره؟

۱۴ پاسخ

نمیدونم رانندگی نکردم

من که اگه به هر علتی بگن رانندگی نکن حتما افسرده میشم چون عاشق رانندگی هستم

من اوایل دوماهی رانندگی نکردم اما دیدم نمیشه و همچنان رانندگی میکنم😂

من رانندگی میکنم🤨 مگ ربطی داره؟

منم آوايل استرسم داشتم كه نكنه مشكلى پيش بياد الان شدم راننده شوتى قبلى 🫣

مشکلی نداشته باشی نه عزیزم

اگه مشکلی مثل کوتاهی سرویکس یا جفت پایین و...ندارید نه چه ضرری

من تا مجبور نباشم رانندگی نمیکنم ولی هفته ای ۳.۴ بار پیش میاد دیگ

فک نکنم ولی مراقب باش با احتیاط برون

آره من از اول که فهمیدم باردارم اصلا رانندگی نکردم بجز چنبار که مجبور شدم

ن چ ربطی داره

نه بابا

میگن اره

ن من همچنان دارم رانندگی میکنم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری