من اصلا نمیتونم چون باید صندلی شیب دار باشه صندلی صاف باشه زیر دلم درد میگیره
من که میترسم گذاشتم کنار هیچی از بچم برام با ارزش تر نیست 🩵🙏🏻
من تا ۱۸ هفته رانندگی میکردم سرکلاژ ک شدم گذاشتم کنار
ایشالا موند تا بعد زایمان
من کلا گذاشتم کنار برا رانندگی وقت هست فعلا سلامتی بچم مهم تره برام
تا هفته قبل رانندگی میکردم صبح و ظهر برای رفتن سرکار، دیگه از هفته قبل استراحت مطلق شدم دهانه رحم باز شده
من از اول بارداریم همسرم استرس داشت دیگه دیدم بنده خدا خیلی حساسه گفتم سوار نشم بهتره هردوهفته یه بار میرفت یه استارت به ماشینم میزد که سری آخر اومد گفت باتریش کلا خالی شده بعد زایمان باید باتری نو بخره چادر کشیده بودم روش خاک گرفته حسابی مثل ماشینای پارکینگ فرودگاه شده 😂 یه ذره امید به سوار شدن داشتم که اونم باتری خراب شد
اره ولی هفته ای دو سه بار نهایت
من تا 22 هفته رانندگی میکردم
من منعی نداشتم ولی ترجیح دادم نکنم نشستم پشت فرمون بعد ۳ ماهگی
اره بابا رانندگی مشکل نداره
منم رانندگی میکنم نترس چیزی نمیشه بستگی ب روحیه خودت داره
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخ پنبه و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
❤️ گروه برای گفتگو مادرها هم داریم کلی مامان اونجا تو گروه سوالاتش ن میپرسن ❤️
ارسال فوری
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
من دکتر بم گفت تا وقتی تو ترافیک نباشی مشکلی نداره ولی خب همسرم ماشینو ازم گرفته شاید ماهی یه بار مسافت کوتاه برم😮💨🤦🏻♀️
من بارداری اولم تا روز زایمان رانندگی کردم مشکلی پیش نیومد الانم رانندگی میکنم دکتر من میگه تا هر موقع سختت نیست و اذیت نمیشه رانندگی میشه کرد
آره من هنوزم رانندگی میکنم
من دکترم اجازه نداد گفت هرچقدرم رعایت کنی و مراقب باشی تو رانندگی یه نفر هست ناشی باشه و بهت استرس بده
و همین استرس در لحظه برای باردار خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.