میتونم دالگونا درست کنم🥲؟؟دیگه ته بارداریه دیگههه😩😁

۳ پاسخ

وا چرا نتونی😑 من هفته ای یکی دوبار اسپرسو میخورم و فقط مصرف زیادش باعث وزن نگرفتن جنین میشه
کلا کافیین اینجوریه حالا یکی قهوه نمیخوره روزی چارلیوان نوشابه میخوره یا چایی میخوره خب اونم کافیین داره

آره بابا بخور چرا سخت میگیرن من از اول میخوردم

یه کم بخور هوست بیوفته

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد