۸ پاسخ

یه مدت رعایت کنی خوب میشه. شیاف رو خیس یا چرب کن . همینجوری نذار خب

کلن از شیاف زیاد بیرون زدگی میگیری برو دکتر زنان دارو میده منم اوایل میزدم یکم بیرون زدگی داشتم دیگه از ۱۸هفته ک شیاف قطع کردم اوکی شد

اره منم نمیدونم چکنم

اسم شیافت چیه اکتوژست یا فرتیژست؟ من یه هفته فرتیژست کذاشتم زخم شدم بعد الان ۴ ماهه اکتوژست میذارم هیچ مشکلی ندارم

شیاف پروستروژن؟

یه مدت اگه میتونی واژینال استفاده کن

واژینال بزاری بهتر نیس

برو دکتر بهت دارو میده

سوال های مرتبط