سلام سونو قلب رو چند هفته دادین .؟

۱۲ پاسخ

من این هفته میخوام برم

8هفته

الان میتونی انجام بدی عزیزم

من ک رفتم فک میکردم ۷هفتست ولی ۱۰هفته بودم😂

من ۶هفته فهمیدم باردارم همون موقع سونو انجام دادم تشکیل شده بود

6 هفته و یک زور

هشت هفته و سه روز

بهترین زمان ۸ هفته چند روز

من هفت هفته و یه روز رفتم

من ۶ ونیم رفتم تشکیل شده بود

۸هفته بهتره

هفت هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊 مامان پرتقال🍊 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری