سلام میگم من تو این هفته حالت تهوع دارم طبیعی؟

۳ پاسخ

من حالت تهوع وسوزش معده شدیدوسردرد همراه بااستفراغ خون، خیلی وضعم خرابه😭

منم دارم حتی بالا هم میارم

سلام نمیدونم ولی من از ماه چهارم تموم شده بود حالت تهوع ام امروز خیلی یهویی اینقدر بالا آوردم که نگو

سوال های مرتبط