چرا من تو این هفته یکم حالت تهوع دارم؟ طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

منم دارم چند روزه
خصوصا وقتی معده م خالی میشه

منم دقیقا تازه شروع شدع

منم دارم ، سعی کن وعده های غذایی رو غذا کم بخوری، معده ات خیلی پر نشه

منم دارم عزیزم کلافه کنندس ☹️

منم دارم

دکتر به من گفت ازمایش بده عفونت ادراری دارم

منم تهوعم از اول ۸ برگشته با دمیترون کنترل میکنم 🥲

منم دارم فشار ب معده میاد

منم هفته پیش داشتم

بخاطره اینکه معده دیگه تو فشاره بچه هی بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی