۴ پاسخ

منم چند روز یکبار حالت تهوع و بی اشتهاییم میاد باز می‌ره😁

سلام منم دارم همچنان

مال من یه چندروز بود رفته بود باز برگشت😄

منم حالت تهوعم دو هفتس برگشته
دیروز به دکترم گفتم گفت طبیعیه
برای بعضیا برمیگرده یا تا زایمانشونم ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی