کشاله رانم درد میکنه😣

۵ پاسخ

من زانو هام درد میکنن رگ های پام انگار بستن میسوزن واقعا درد بدیه

من دارم دیوونه میشم از شدت درد😩 فقط موقعی که دراز میکشم درد ندارم

اخ من دهنم سرویس شد دور روز پیش حتی نمیتونستم راه برم ،این حرکتی که دوستمون گفت خوبه کیسه اب گرمم بزار

طبیعیه منم دارم

من خیلی درد کشاله رون کشیدم ولی بهترین حالت اینه که
کم کم اینجوری بشینی و آروم آروم روی زانوها یه فشار ملایم وارد کنی تا کشاله رونت کشیده و باز بشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جیران مامان جیران ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان کالین مامان کالین روزهای ابتدایی تولد