۲ پاسخ

چراعزیزم کامپاند برا بزرگتراست والگزیر برابچه ها البته درکل دیفن خوب نیس

من جایی خوندم دیفن هیدرامین برای بچه ها مناسب نیست و بهتره استفاده نشه مگر با تجویز پزشک

سوال های مرتبط

مامان 🧿 علی🧿 مامان 🧿 علی🧿 ۴ سالگی