کی باید بریم غربالگری دوم

۱۲ پاسخ

آزمایش ۱۵ یا ۱۶ هفته
سونو ۱۸ هفته

من ۱۵ هفته و ۵ روز آزمایش دادم ۱۸ هفته ک میشه اول شهریور سونومو باید بدم

۱۸ هفته به امید خدا

۱۸ هفته

آزمایشش رو از ۱۶هفته میتونی انجام بدی من ۱۵هفته۶روز دادم
سونو هم تو ۱۸هفته

غربالگری مرحله دوم ۱۵تا ۱۷هفتس ،سنو هم ۱۶تا۱۸هفته،من ۱۷هفته ازمایش مرحله دوم دادم روز بعدش هم سنو انومالی

از هفته ۱۶ تا ۲۰

بهترین تابمش ۱۸ هفته است

۱۸ هفته گلم

۱۷ ب بهد

آنومالی18هفته

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🌙🧸🩷 مامان ماهلین🌙🧸🩷 ۱ ماهگی