خانمایی که تاخیر داشتین ترشح سفید یا زرد رنگ هم دارید؟

۸ پاسخ

میترسم ازینکه دوبار با یک خط روبرو بشم🥲

اوووووو یکروز 😅

اخه هیچ علائمی ندارم از تنبلی تخمدانه که پریود نمیشم 😬😬

منم ترشح زرد رنگ دارم با ۳۹ روز تاخیر نمیدونم باردارم یا نه

خب تست بزنید هم ما خوشحال شیم هم خودتون انشاالله

ترشح سفیدم کمتر شده این ماه بدون درمان بودم فک نکنم حامله باشم تست انجام ندادم

نمیدونم

من ۱۲ روز تاخیر
اره دارم

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری