خانمای هم هفته من شکم دارین

۶ پاسخ

من هیچی

من یادمه شیش ماهم که تموم شد دقیقا فرداش شکمم گرد و قلمبه زد بیرون🫠😁

خیلی تابلوووو

من کمی دارم حس میکنم چربی های گذشته و بدخوراکیمه بیشتر ،تا بچع

ی کوچیک دارم

بارداری دومه اره شکمم از همون اول بزرگ بود

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ ماهگی
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی