چه شیر دوشی خوبع

۲ پاسخ

مامامیلک عالیه
شیرمو زباد کرد
ولی تنبل بودم روزی ی بار فق استفاده میکردم

مامامیلک خوبه ولی من شدید دردم میومد درحالیکه شیرمو زیاد کرد ولی ولش کردم چون درد میکشیدم تحمل نمیتونستم بکنم ولی همون شیردوش رو چند نفر دیگه استفاده کردن درد نداشتن من سینه هام کوچیکه دردم میاورد

سوال های مرتبط

مامان جان من مامان جان من ۱۵ ماهگی
مامان مـاهــــان♥️ مامان مـاهــــان♥️ ۱۳ ماهگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱ سالگی