خانما وزن ۱.۲۹۰ برای هفته ۲۸ و ۳ روز خوبه ؟

۱۳ پاسخ

من ۲۸هفتع و۳روز رفتم ۱۱۷۰گرم بود دکترم گفت نرمال

چطوری وزن بچه رو‌متوجه میشن

عالیه عزیزم منم ۱۲۵۰ ۲۸ کامل و گفت خوبه😍

منم ۲۸ هفته ۱۲۵۰ بود دکتر گفت خوبه

خیلیی خوبه وزنش

چی میخوردی

برا من 25هفته 680گرم بود کم نیس بنظرتون؟؟

من ۳۰ هفته ۱۴۰۰ بود

خیلی زیاده دیابت نداری؟

عالیه

منم هفته ۲۹ رفتم ۱۲۰۰ بود البته رشدش یه هفته عقب بود و ۲۸ هفته نشون میداد
ولی هفته ۳۱ رفتم اوکی شده بود ۱۶۰۰ بود

آره عزیزم خیلی خوبه 🧿🤩

خيلى خوبه.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی