۴ پاسخ

من پرینتال داد بهم

عزیزم واس طول سرویکس چیکار کردی

بله من مصرف میکنم. نمیدونم ولی خوبه یا نه. داروی بسیار کاملیه ولی. و الان اصلا وزن گیری جنین نیست که اهمیت داشته باشه، مهم تشکیل اندام هاست. اهمیت وزن گیری جنین یکی دو ماه آخر و با تغذیه ‌ی سالم.

من امروز بهم داد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی