این درد واکسن لعنتی تا کی تموم میشه؟

۴ پاسخ

وااای منم دیروز زدم امید داشتم امروز اوک باشه ولی هربار بیدار میشه جیغ و گریه
همش دارم کمپرس گرم براش میذارم امروز و قنداقش کردم رو پامه

فردا تموم میشه ایشالله

اگ امروز زدی تا فردا اوکی میشه سختیش همین امروز و امشبه

کی زدی

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی